У 2021 році користувачі щодня витрачали на мобільні додатки 4,8 годин на день.

Про це йдеться у звіті компанії App Annie, яка проводить моніторинг застосунків. Як відзначено у документі, найбільше часу застосунками користувалися мешканці Бразилії, Індонезії та Південній Кореї — понад 5 годин.

При цьому більшість часу йшло на TikTok. Користувачі витрачали на нього на 90% більше часу у порівнянні з 2020 роком. Він також став найбільш завантажуваним додатком за рік.

Усього у 2021 році користувачі завантажували додатки 230 мільярдів разів, а на платні версії застосунків витратили 170 мільярдів доларів.

Найпопулярнішим застосунком для відтворення відео став YouTube, друге місце — у Netflix.

Окрім того, згідно зі звітом, люди витратили на мобільні ігри 116 мільярдів доларів. Ще 4 мільярди доларів пішли на програми для знайомств, серед яких найпопулярнішим стали Tinder та Badoo.

На онлайн-шопінг було витрачено понад 100 мільярдів годин, найдовше покупками займалися мешканці Сінгапуру, Індонезії та Бразилії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Рекомендуємо

error

Підпишіться на нас у соцмережах: