103 тисячі дзвінків надійшло до контакт-центру Міністерства охорони здоров’я щодо COVID-19 станом на 23 грудня.

Найчастіше дзвонять з Києва – 21%.

Про це повідомив заступник міністра охорони здоров’я Ярослав Кучер під час брифінгу 23 грудня.

“Станом на зараз дзвінків 103 тисячі. 21 501 дзвінок – це автоматична відповідь за допомогою стандартних сервісів автоматичних відповідей на лінії. 81 764 дзвінки було прийнято операторами і проговорено з громадянами, 72 603 з них були прийняті і опрацьовані без черги”, – зазначив Кучер.

За його словами, 8618 дзвінків зереєстровані як звернення, які передали до відповідних державних адміністрацій, оскільки там були питання, які потребували додаткового проговорення або вирішення. 

Зазвичай до контакт-центру звертаються щодо: 

  • питань діагностики – 32%,
  • порядку проходження самоізоляції – 19%,
  • безкоштовного/платного тестування – 8%,
  • питань амбулаторного лікування – 7%,
  • питання декларацій – 5%.

Найчастіше телефонують:

  • Київ – 21% від всіх звернень, 
  • Київська область – 9,82%,
  • Дніпропетровська облась – 9%, 
  • Одеська область – 7,64%, 
  • Запорізька область – 5,93%.

“Це не питання, що там відбувається щось погане або там є велика кількість скарг. Просто так статистично виходить, що з цих областей надходить найбільша кількість звернень”, – пояснює Кучер.

Заступник міністр пояснив, який алгоритм контактного центру:

“Я не уявляю, як туди можна не додзвонитися, але, можливо, є якась пікова ситуація, хоча в нас їх немає, то вам автоматично система передзвонить. 

Тобто є відповідна черга, дзвінки фіксуються, ми передзвонюємо. 

Якщо на ваше звернення, яке ми реєстрували, вже в операторів з’явилася інформація в системі, яка надана відповівдальним особам із регіонів, а в них на це є 48 годин, то оператор вам цю інформацію проговорить і повідомить телефоном. Якщо вас влаштовує, тоді ми це питання закриваємо”.

Крім того, за допомогою контакт-центру можна залишити запит на виїзд мобільної бригади.

“Якщо мобільна бригада не виїжджає, у нас повідомляють, чому так сталося, які були покази того, що вони не виїхали. Ми це контролюємо, щоб покращити”, – розповів Кучер.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Рекомендуємо

error

Підпишіться на нас у соцмережах: